lördag 15 november 2014

Melker flyttar

Ja då var dagen inne för även Melker att flytta till sin nya familj i Jämjö.
Men först hans det med en massa annat.
Jag ville ha ett syskonkort men det gick väl så där.
Helt plötsligt tyckte Lakrits att nu var det hans tur att glänsa
Alla andra ........nästan har ju haft "sin" dag.

 
Melker eller Blyger tycker han är så lik Blyger i de sju små dvärgarna.

En sådan sötnos.


STORA fina ögon.
Kram på dig Melker.


Lakrits är en liten goding han med lite mer Toker över honom=)
Låter väl lovande Carina?
En buse till;)




Så söt och lik mamma Thea i både uttryck och långa fina öron.

 " Lilla" fröken Bonnie eller vad nu hennes namn kommer att bli.
Lilla fröken kommer att stanna här på kenneln och tiden får nog utvisa vilket namn som är rätt.
Jag KAN INTE bestämma mig.




En go rund mage !
 Sover sött tillsammans tills Lakrits börjar sakna Melker.



Min bror och jag!

 Melker gillar brossans mage.
Skönare kudde får man leta efter

 Ser väl gott ut ? 


Inte på något sätt en bra ståbild men han ser inte dum ut alls =)



Det började närma sig och det var dags för lite visdomord och babymatte glömmer dig aldrig kel.
Blir tyngre och tyngre för var valp.


Men glädjen i nya familjens ögon överskuggar allt.

 Thea godkänner Mia som ny mamma.


Puss på dig.

Finaste Olliwer ,Mia och Anton.

 Har redan fått "rapport" att allt gått bra och det känns så bra.
Varmt och stort 
LYCKA TILL!!!

1 kommentar:

  1. Ja du Carina en buse till <3 men ack så söt han är allas vår lakrits ,,ganska nära nu <3
    kram!
    Carina H Blix
    Ctrl H Blix!

    SvaraRadera