fredag 7 november 2014

Bara 4

Vet att ni var några som väntade på lite blogg igår men måste erkänna 
orkade inte.
Det tar lite tid att smälta när de flyttar Jag blir vad jag kallar mentalt trött.
Så jag behövde lite paus.
Är så glad att alla fått så fina hem och har fått bara positivt tillbaka av de nya hemmen att allt fungerat bra. 
Känns bra ! 
Hur tar de små det då?
Lite tystare och lugnare första kvällen/igår.
MEN 
bara tillfälligtvis De fick omgruppera sig och tror de bildade ett elitförbannd
Upptäckte idag att nya fåtöljen smakar bra.
Det är verkligen full rulle på ett positivt sätt 
Jag sitter på egen risk;) oftast mitt på golvet och bara myser och njuter.
Dock gör inte mina tår det.
Allt upptäcks med munnen.

Sen är det ju skönt att bara krypa in till och mysa.

Finns det något om sticker ut upptäcks det
Lakrits är en spårhund redan=)

Sen brukar jag öppna ytterdörren Vi har ju fortfarande hyfsat varmt


Meg eller Bonnie sitter fint.

Två mycket fina syskon !!

Små Ferdinands som luktar på blommorna.
Men efter man luktat så vad ska jag skriva blommorna är inte längre vad de en gång var.

Sisters by heart.

Tror Bonnie trivs med att ha alla killarnas uppmärksamhet.


 Sen är det ju så att det är Nemos sista kväll här på CoolaCox
och då vill det ju till att bli fin.
Ren kan man ju också kalla det.

Nemo tyckte det var helt ok med att bli våt.

Vad kommer hon nu med?

 Vad man ska stå ut med tycks han tänka.
Nu får det räcka tycker jag

Älskar denna bilden.

Fönen var också helt ok.

Ser nästan ut att njuta.

Så här låg övriga tre när Nemo fick sitt bad.

Lovar att ta många bilder på övriga snart!!!!

2 kommentarer: