onsdag 19 november 2014

Lakrits sista dag och bad dag!

Gäller ju att bli fin. Imorgon ska jag ju träffa matte Carina och storebror Ferdinand.
Sen ska vi ju åka tåg enda till Stockholm
Vi startade med kloklippning
Alltså det var så skönt att jag liksom bara pös ihop.

Baby matte gillar jag <3
Hon säger hon gillar mig med.

Men det var innan jag visste vad som skulle hända.

Alltså bara pang så kom det något på ryggen.

Nej nu vill jag inte vara med längre.

HJÄLP!!!

Tro inte att jag glömmer detta även om det var rätt skönt på slutet.


Skönt att vara tillbaka i din famn.

Mmm varmt och gott.

Fönen den gillar jag.

MYSPYS!!!

Blir jag snygg nu ??

Sen ville morsan dra lite visdomsord.

Kommer sakna dig morsan 
Men jag kommer ju få världens bästa brossa istället!!!

Vi ses imorgon!!!

1 kommentar:

  1. Åhhhh så fina, härliga bilder på våran kille som är jättesöt <3 det ska bli så spännande att träffa honom imorgon <3 kram på dej & hela övriga familjen!!
    Carina!

    SvaraRadera