fredag 17 oktober 2014

Rymmare!

Idag när jag kom hem från jobbet var det "någon" som hade det toppen utanför hagen
Hade liksom hur kul som helst och var nog inte så lite mallig inför syskonen.
Jag kan något som inte ni kan!
Gissa VEM?
Sanna .....såklart.
Jag förpassade damen in i hagen och vände ryggen till.
Vad försöker hon direkt och lyckats leda in Lakrits på dumheter.
När hon ser att jag tittar ger hon mig blicken:
Jag har inte gjort nåt.
ELLER HUR!!!!!!!!!

Rask blev det förvisning från hagen ut på stora golvet istället.
Det var nytt och lite ,lite läskigt ...........till en början.
Sen insåg man hmmm mycket mer plats att göra 2:an på.
7 hundar 7 st 2.or och om man har riktigt tur är det någon som trampar i någon annans 2:a och YES då har babymatte mycket att göra.

Men trots alla 2:or fixade jag till nya doggyland.
Hagen är mycket större .
Massor av plats att busa.

Ni ser de är som små prickar

Vissa tyckte det var mer tröttsamt.

Nemo älskar att leka i babygymmet
Brukar klättra mellan hålen och försöka nå leksakerna som hänger.

Någon blev mest förbannad över att grinden var MYCKET högre.

Medan andra hade urkul med att busa och leva loppan.

Trots alla 2:or idag =) så är de världens absolut underbaraste.
Fidelie var även inom hagen och bekantade sig så smått med dem.
Lär bli mer av den varan tror jag.
En underbar helg på er ALLA läsare!!!

2 kommentarer:

  1. Hon kommer att passa utmärkt i sin flock.....
    (Vad har den där familjen för krav på sina tikvalpar egentligen?? "Hör" hur de ringer och frågar om du har ngn riktig galenpanna att sälja dem :D )

    SvaraRadera
  2. Gapflabb...thats my girl!!!!

    SvaraRadera