tisdag 23 september 2014

2 veckor

Det är tyvärr lite långt mellan uppdateringarna men är sjuk och orken finns inte riktigt.
Men veckobilder blir det om än inte de bästa då jag inte hade någon hjälp idag.
Men tror ni gillar dem ändå =)
Vikten är från igår men alla ökar fint i vikt och där är två tjockisar i kullen ,de båda bruna=)
Lilla Myran knappar in och har inte lång kvar till Nemo.

Vikt 588g
Vikt 669 g

Vikt 740g

vikt 805 g
Syns på de runda kinderna =)

Vikt 673 g

Ännu en med runda kinder
Vikt 822g

Vikt 485 g

Som ni ser har alla öppnat ögonen.
Såg de första sent i lördagskväll och det var tjejerna som var först ut.
Alla utom Sam hade öppnat igår och i morse ville även han möta världen.
En liten film som visar att det emellanåt är lite mer liv i lådan.

Men största delen av tiden sover de än och de är så fina.
Tror aldrig jag kan se mig mätt på dem.
Fina mamma Thea som tar så väl hand om dem.
Älskar Nemos tan teckning

Lille Melker tittar fram.

Gott med mat.

Sen är jag ju så förtjust i tjocka magar.
Här är det Molle som visar sin.

Sanna och Sam myser.

Maggans goa mage.


1 kommentar:

  1. Så härligt att lyssna på dem. Alla är lika fina tycker jag.

    SvaraRadera