tisdag 7 oktober 2014

4 veckor

Halvtid ...............redan!!!!
Ja jag fattar inte vart tiden tar vägen!
Valpisarna blir bara sötare och sötare.
Jag lovar ni får själva se...ja vissa av er på söndag!
Vi startar väl med korten?

CoolaCox Hickory Dickory Dock
Vikt 1318 g
 CoolaCox Lick and Promise
vikt 1279g


 CoolaCox Liar Liar Pants Of Fire
vikt 1484g
CoolaCox Simon Says
Vikt 1680 g



CoolaCox RagTag and Bob Tail
vikt 1337g


CoolaCox Sister Magical Mojo
Vikt 1524 g


 CoolaCox Oopsie Daisy
Vikt 1094 g
 Behöver jag skriva att de är små runda tjockisar?
Ni ser också att skillnaden är mindre än 100 g på Lilla Myran och Maggan.
Skulle inte förvåna mig om Lilla Myran väger mest vid flytt.
Annars är det ju brunisarna som leder tjockisligan.
Men som ni förstår äter alla bra vilket är skönt.
Jag värmer alltid maten i micron och de har redan lärt sig vad plinget betyder men är ju inte alltid det är mat åt dem.
Inatt vaknade jag av att Maggan var på rymmen.
Hörde ett förfärligt pipande och då hade Thea puttat upp grinden när hon hoppade in.
Maggan var väl kvick att smita men gick på en nit då de andra fick di men inte hon.
Tydligen var det svårare att hoppa in än ut=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar